Otevřeno Po - Pá: 10 - 16 hPo - Pá: 10 - 16 h
Po dohodě možno i později Infolinka V6 Telefon +420 723 322 281
V6 cyklo

Přihlášení


  • Registrace uživatele
  • Sortiment

  • Prodávané značky
  • "E-shop"
  • Bazar
  • Exclusive card
  • V6 kolekce

  • Civilní oblečení
  • Doplňky
  • Fotogalerie

  • Prodejna V6
  • Klub Bike Freaks
  • Humor
  • Videa
  • Bike Freaks

  • Junior team
  • Články
  • Hlášky
  • Odkazy
  • Kontakt

  • Prodejna V6
  • Bike Freaks
  • Přepočet měn

    Již několik let můžete ve V6ce platit ve měně Euro. Nabízíme výhodný kurz bez poplatků.
    Kurz:

    Garmin

    V6 nabízí výrobky firmy Garmin.
    Ilustrativní obrázek

    Ilustrativní obrázek

    Nejnovější v bazaru

    Anketa

    Humorné hlášky z kola

    Lucka se na začátku silničního tréninku rozhoduje pro kratší trasu, protože před chvilkou skončila badmintonový trénink. Miloš se jí snaží přemluvit na delší: "Pojeď, tady ruce nepotřebuješ. Tady jenom sedíš."
    Výuka dopravních předpisů: "Fando, v jakým pořadí projedou auta křižovatkou?" "Vyhraje tanhle." 
    Středeční pohár, Hronov a stavitel Véna Hornych promlouvá ke kategorii Mužů: "Až přijedete do lomu, tak rovně to je pro bikery a doleva to je Kolo pro život." (myslel tím objížďku)

    "Sjeď to! To dáš! Minulej tejden to tady jezdil i Jarda Kulhavý." pobizel tatínek svého synka (odhadem 7-8 let) do technického sjezdu v Bedřichově.
    Bedřichov ČP MTB XCO a XCE, 6° déšť, Jirka ráno říká: Dneska to bude na krátkej. Honza doplňuje: No, na něj bundu. A Pavla tiše přidává: A na ni pláštěnku.
    "Cesta, která nikam nevede, je špatná." Oldřich Kaiser
    "Ondro už pojď domů! Už to skončilo!" Jirka brzdí v polovině pátého kola rozjetého Ondru. (jeho kategorie jezdí 4 kola)
    Holická stovka družstev, 70tý km, únava se stupňuje, Pavla v 12% kopci nad Brandýsem berou křeče a chce tým opustit. Jirka je proti a pro zvednutí nálady čtveřice, na kopci říká slova moderátorů Vylomenin (Prima) "Jestli chceš pokračovat, napij se. Jestli chceš hru ukončit, zkřiž ruce na prsou."  (napil se - je to bojovník) (nikdo se nezasmál - že by to neznali ?...)
    martinka po závodě:" Já ten závod chtěla vzdát, ale říkala jsem : nemůžu to vzdát, když ani nevím kde jsem."
    Na společné teamové výpravě do Tater zlidověla hláška na Martina (objednával penzion a tím se stal tak trochu vedoucím), kterou jsme používali vždy, když mu něco neklaplo: To je letos delegát!
    Ty spěcháš na vlak do Šumperka? Jirkův dotaz na Honzu na 50km. Jeho přehnané tempo, při jízdě na Praděd (320km!) nevěstilo dobrý konec.
    Vamberk 12:20hod - Na Michalovu poznámku: "Až se zase pojede ´´do oběda´´, tak si ten oběd vezmu sebou." nereaguji a dělám, že nevím o čem mluví.
    Podle Kamila dorazila krize už i k němu. Jak říká: Pije staré víno, jí plesnivý sýr a jezdí v autě bez střechy. :)
    "Vojtíšku tohle je doprovodné auto, co jezdí za závodníkama. Kdybys třeba píchnul, tak vyskočí mechanik a ze střechy ti dá nové kolo..." Vojtova bezprostřední reakce: "A to jako zdarma???"
    Petrovo hodnocení překrásné krajiny v okolí Corvary: "Tady je to úplně jako na těch pohlednicích, co vypadají jako kýč." (myšleno v dobrém)
    Pavle trochu zvolni! Vzadu si pořád nastupujou!“ Pardubičtí, původně volně jedoucí, veteráni si museli "nastupovat" (rozuměj: intervalově spurtovat), aby se udrželi vepředu jedoucího Pavla.
    Při společném tréninku byl před námi temný mrak. Na tuto skutečnost Zdeněk moudře odpověděl, tak jsem z toho udělal: „Pravidlo č.3 Hmmm, jsou jen dvě možnosti.
    Srandičky, srandičky. Na to Pavla užije. Víte proč, podle něj, jezdí Jirka stále se sluchátky? „Poslouchá motivační nahrávky. Šlapej,šlapej! Přidej! Nastup si!!!....
    Říkám Martinovi: „Kamil už nemůže.“ a očekával jeho zvolnění, protože viditelně nemohl. Otočil se na mě, aniž by ubral, a chladně řekl: „Kecá!
    když máš v kalhotách hovno, tak jedeš jako hlemýžd,“ řekl Jirka při závodu Starobrno jednomu ze svých žáků „jedeš jako by si měl v na nohách 1 kilo sraček“ jde videt že jiří chce vyhrát za každou cenu
    Je to tudy sice delší, ale zato horší cesta.“ z filmu Sněženky a machři, použitelné krásně na kole.
    Pravidlo č.2 Při rychlostech nad 35 km/h jedeš vždy proti větru. Subjektivní pocit, který je výrazně silnější, než by člověk čekal. Myšleno - jízda po rovině.
    Jirka vypráví: „Posledních 500 m na Šerlich se spurtovalo. Vydržel jsem to asi 250 m, pak jsem musel zvolnit a...“ (nepřichází ten správný výraz)
    ...a zrestartovat plíce. :)“ pohotově pomáhá Lukáš.
    Jirka: „To kvůli nám nemuseli zavírat silnici.“
    Lukáš: „Ale jo, oni totiž dosatali hlášku že se sejdou víc jak dva závodnící V6ky.
    Při úterním tréninku ns kruháči v Kostelci nad Orlicí.
    Jó kdybys tak měl v akci potapěčskej neoprén..., to bude hit letočního cyklistickýho léta :-)“ odpověď Pepči na jednu cenovou akci V6ky
    Coach po 10 metrech jízdy „Tak to né! Já chci pořádný sedlo!“ Martinova odpověď: „Takové šidítko, to na tebe nebude.“ Sudety tour, zapůjčený Specialized Roubaix se sedlem BODY GEOMETRY od "Spešla"
    Ty vole, mám nemocný záda a né nohy!“ Odpověď Kosti na otázku, jak dokáže ve vysokém tempu ujet 200km. (Má sešroubované 3 obratle.)
    Tělo musí bejt pořádně zhuntovaný, von tě tam pak Pán Bůh nebude chtět. Podívej se na mě...“ Ravanelli po výjezdu na Plasnici
    To je kopec, já už nemůžu!
    To není kopec, to je jen přizvednutá rovina.“ Rozhovor mezi Aničkou a Vlaďkou, když se vracely z vyjížďky.
    Na leadra to zatím není, ale jako domestika tě bereme.“ Martinova parodie na lídlův slogan: Na vedoucího to zatím není, ale jako zákazníka vás bereme.
    Dneska bude k obědu králík.“ Přesný Kamilův tip. (Lůže - Kritérium o čokoládového zajíce)
    To se mě ještě nestalo, aby byl start až se závodníci sjedou na start.“ řekl Martin, když viděl, že většinu startovního pole v Lůži tvoří naši jezdci.
    Tak sakra kluci neblázněte a pojďte už.“ pokračování předešlé hlášky v Lůži. Jako, že pořadatelé říkají:
    Pravidlo č.1: „Když nenajdu 5 důvodů proč nemůžu, tak jedu. Dneska jsem našel jen tři. :)“ mi řekl Břeťa H., když jsem si naříkal na hodně práce a málo času.
    Už necejtím nohy.“ Odpověď: „Já taky ne, večer si je umyjem.“ odpověděl Martin Blance při zdolávání Grosscloknerské magistrály.
    Nesesedej z kola, dyk je to jenom blbej kopec :)“ zvolal na mě spolubydlící z hotelu při výjezdu na ledovec Kuhtai v Alpách
    To auto troubilo na tebe, Kamile!“ Na silnici do Bělečka jsme jeli všichni vedle sebe. Jediný Kamil neměl přilbu.
    Teď bude už jen skopec.“ Byla povzbudivá odpověď jednomu jezdci ve skupině, který poslední kopec vyjel s vypětím všech sil.
    Nepřehnals to s tím hubnutím?
    Ne, to má průhledné prádýlko,“ přidal druhý.
    Odpověď: „Ani jedno pánové, jsem jen zmrzlej na kost.
    Hele, hele! To je ten z V6ky!“ slyšel Martin z kempu, když trénoval na Seči.
    Martine, chceš nechat otevřeno?
    Teamové oblečení dokonale zmátlo spolubydlícího v bytovce. Chtěl mně nechat otevřené vchodové dveře. Po odpovědi: "Ne, počkám na něj dole." teprve zaostřil a řekl: "Jéé, pardón."
    Zatáčej rovně!“Pokyn jednoho trenéra svému svěřenci, který mě zaujal.
    „Na příště si všichni přitáhnete brzdy,“ řekl na Giru de Vysočina 08 Láďa v době, kdy začal mít pocit, že mu to nejede. Pohotová byla Pepčova odpověď: „Nebo ty si je povol.
    261 km v nohách při návratu z Pradědu. 50 km ještě domů, už cítíme každý kopeček. Zastavujeme na Pastvinách na krátkou přestávku. Někdo vtipkuje, že si můžeme půjčit lodičku a v tom padla od Jirky Valenty tato věta:
    Nebo si můžeme půjčit šlapadla.
    Protože jsi ho ještě nepoužil. :)“ Odpověděl "jako" Láďovi p. Třasák na větu: „Jirko, ten přesmykač jsi seřídil perfektně. Zatím spokojenost.“ Nebylo to adresováno někomu jinému? (mechanik V6ky - Jirka - jel hned před Láďou...) :)
    Jedna z konverzací při "silničním" Orlickém kole, které vedlo cestou necestou: „Tohle vědět, tak bych si vzal horský!“
    Odpověď Ládi Synka: „Ty si ho chceš zkurvit?
    Tuhle cestu jsi našel na staré vojenské mapě?“ další glosa na adresu Pepeho (Vosa) při Orlickém kole.
    Nezastavuj, nebo zmrzneš!“ říkal Martin Blance v Jizerských horách v létě roku 1997, kdy teploty dosahovaly 30°C.

    Online: 0 uživatelů
    © 2018 V6 & Bike Freaks